24 Temmuz 2009 Cuma

Doktor Tavsiyesi

1) Az az, sık sık ye.

2) Her gün 40 dakika yürü.

3) Günde 1,5 litre su iç.

4) Meyve ve sebze ağırlı beslen.

5) Lokmaları küçük küçük al, çok çiğne.

6) Kültür fizik hareketleri yap.

7) Her gün sabah aç karnına Activia yoğurt ye. İçine keten tohumu ilave et.

Bunlar doktorumun bana tavsiyeleri. Eğer siz de benim gibi kronik kabızlık şikayeti çekenlerdenseniz tavsiye ederim. Ederim de kendim uyguluyor muyum? Harfiyen değil kısmen :)
Activia çok işe yarıyor inanılır gibi değil. Ama düzenli yemek şart.
Şişkinlik, kabızlık çekenler her gün yemeli bence. Su da çok önemli. Tabii hareket de ama tembellik fena bir şey. Ben de çok tembelim :(
Düzenli spor yaptığım 1 yıl boyunca hiç kabızlık şikayeti yaşamadığımı bilmeme rağmen spor yapmıyorum. Ayıp bana...

Hiç yorum yok: