31 Ocak 2011 Pazartesi

En Sevdiğim iPhone Uygulamaları

Düşündüm de ben en çok hangi iPhone uygulamalarını kullanıyorum, en çok hangilerini seviyorum diye.
Buyrun işte size Zeynep'in en sevdiği iPhone uygulamaları listesi:
Uçak Bileti : Süper pratik bir uygulama. Siz listeden hangi gün nereden nereye uçmak istediğinizi seçiyorsunuz, o da size tüm havayolu şirketlerini ister uçuş saatine, isterseniz de fiyata göre sıralıyor. Ben bu sene tüm biletlerimi bu program sayesinde en ucuz fiyata aldım.
Turkcell Online İşlem : Güncel faturanızı, tarife bilginizi, kaç dakika konuştuğunuzu gösteren faydalı bir uygulama. İpin ucunun kaçmasını engelliyor.
Angry Birds : Bir kere oynamaya başladınız mı asla elinizden düşüremeyeceğiniz bir oyun. Level'leri geçmek için az uykusuz kalmadım ben.
Turkcell Yedekleme : Aman aman hayat kurtaran bir Turkcell uygulaması. iPhone'da yanlışlıkla tüm telefon bilgilerinizi silebilirsiniz. Bu oldukça çok yapılan bir hata. Turkcell yedekleme sayesinde hepsini geri yükleyebiliyorsunuz.
SoundHound : Beni en çok etkiyen uygulama. Duyduğunuz bir şarkının adını hatırlamayıp neydi ya neydi diye kıvrandığınız zamanlarda iPhone'a şarkıyı dinletiyorsunuz 2-3 saniye içinde size şarkının adını, şarkıcıyı ve albümü buluveriyor. Benim çok sevdiğim bir şarkı vardı. Kimin söylediğini bilmediğim. Bir türlü sözlerinden yola çıkarak internetten ne olduğunu bulamadığım. Bir gün o şarkıyı duyduğumda arkadaşım iPhone'unu açtı ve pat bana ne olduğunu buluverdi. Çok etkilenmiştim itiraf edeyim.
Sleep Cycle : Uyku kalitenizi ölçen çok ilginç bir uygulama. Gece yatarken iPhone'u yattığınız yere koyuyorsunuz. Kıpırdanmalarınızdan size uyku grafiğinizi çıkarıyor. Kaçta uyumuşsunuz. Kaçta uyanmışsınız. Ne zaman derin uykuya geçmişsiniz. Ne kadar uyku ile uyanıklık arasında kalmışsınız. Sonuç: Ne kadar kaliteli uyuduğunuzun istatistiklerini çıkıyor. İçkiliyken ne kadar derin uyuduğunuza bir bakın.
İBB Trafik : Belediyenin kameralarından İstanbul trafiğini takip edebileceğiniz çok önemli bir uygulama. Yol durumuna bakmadan yola çıkmayın.
OkeyOnline : Annemin elinden düşüremediği online tavla oyunu.
BatakOnline : Bu da benim favorim. Online batak oyunu.
Tcell Pusula : Nöbetçi eczane, hastane, market, sinema, lokanta nereye gitmek istiyorsanız adresini yazmanız yeterli. Navigasyon programı anında size harita üzerinden yol tarifini veriyor.
moTV : Tüm televizyon kanallarını iPhone'unuzdan izleyebilirsiniz. Televizyonsuz yapamıyorum diyorsanız çok işinize yarayabilir.  
AccuWeather : Benim gördüğüm en başarılı hava durumu tahmin programı. 15 günlük hava durumu tahmini verdiği gibi saatlik ayrıntılı bilgi de veriyor. Ayrıca sizin için çok cici önerileri de var. Mesela bugün köpek gezdirilir mi, barbekü yapılır mı, astımlı olanlar için, romatizması olanlar için durum, sivrisinek durumundan, saçın nemlenip kıvırcıklaşmasına kadar daha neler neler? Ben her gün yanımda boşu boşuna şemsiye taşımamak için mutlaka bakıyorum. Süper tutturuyor.
Relax Melodies :  Gece uyumadan önce sizi biraz sakinleştirecek bir şeyler dinlemek ister misiniz? Mesela dalga sesi ya da yağmur sesi ya da cırcır böceği ya da hepsi. Nasıl bir karışım isterseniz? Ben genelde cırcır böceklerinin öttüğü, hafif dalga sesinin duyulduğu ve hoş bir melodinin eşlik ettiği yaz gecesi karışımları hazırlıyorum ve yarım saate ayarlayıp yatıyorum. Çok rahatlatıyor.
Tabii ki twitter ve facebook en çok kullandığım uygulamalar onları söylememe bile gerek yok herhalde :)

Hiç yorum yok: