18 Kasım 2009 Çarşamba

Yılbaşı Coşkusu


Müşterilerimiz için yılbaşı hazırlıklarına Ekim ayından başladık. Şu an için ise son sürat yılbaşı işlerini yetiştirmeye çalışıyoruz. Anlayacağınız her sene olduğu gibi bu sene de yılbaşı heyecanı bize erken geldi. Reklamcı olduğumdan beri özel günleri daha az seviyorum. Çünkü pazarlama kokan hareketler bunlar. Ayrıca her sene önemli günlerde ne yapacağız derdi fazlasıyla kasıyor bizi. İnsan ister istemez kendini tekrar ediyor. Ama yine özel günler içinde en sevdiğim YILBAŞI.

Kendi evime yılbaşı ruhunu yansıtacağım yılbaşı ağacımı bayramda yapmaya karar verdim. Rahat zamanda, her zamanki gibi özene bezene yapmayı düşünüyorum. Ne de olsa bu bizim için bir ritüel. Doğduğum günden beri ailemle yapıyoruz.

Yılbaşı kartı bir zamandır yollamıyorum. Eskiden herkes için özel bir kart seçer, teker teker yazar, yollardım. Bize gelenleri de önce yan yana salonda sergilerdim. Sonra bir kutuda koleksiyonunu yapardım. Ama geçen yıllar içinde gelen kartlar da azaldı. Şimdilerde ise sadece mail kutuma e-card'lar düşüyor.

Hediye olayı eş-dost arasında devam etse de, eskiden okulda sonra işyerinde yapılan çekilişler de bitti.
Bu senenin sürprizini Prima Rima yaptı ve bloglar arasında bir çekiliş düzenledi. Bu sene hayatımda ilk defa hiç tanımadığım birine hediye alacağım/hiç tanımadığım birinden hediye alacağım. HEYECANLIYIM!

Not: Bu sene kendi elimle yılbaşı kartları yapmaya karar verdim. Adreslerinizi e-postama yollarsanız sizin için de bir tane yapabilirim.

Hiç yorum yok: