16 Kasım 2009 Pazartesi

Yaratıcı :)

Bunu görünce aklıma hemen lavabolara reklam verme fikri geldi. Bir orası eksik kalmıştı...
Eskiden her evin tuvaletinde klozet takımı olurdu. Ben şahsen hiç sevmen ama şimdi de moda olsaydı, böyle komik bir klozet takımı alırdım herhalde.
Halı da oturmayı sevenler için çok akılcı bir çözüm. Ben mesela en çok halı üstünde ders çalışmayı severdim. Çalışma masama kaç kere oturmuşumdur acaba şu ömrü hayatımda? Bir de makyaj masama?
Kolteyller için süper bir çözüm. Bir kokteylde tabağa takılan kadeh tutacağı görmüştüm. Çok rahattı. Bu da çok akılcı.
Çok şeker. Özellikle masal okuyan dedeler ve torunları için.
Benim gibi düz kesme özürlüyseniz işinize yarayabilir.
Ayyy bu da çok ciciymiş... Ama bence ısıtmalı olmalı ki bu yastıklar anne sıcaklığını da hissetsin :)

Hiç yorum yok: