28 Temmuz 2009 Salı

Pisipisievi


Hayvanseverler için yazın tatile çıkmak büyük dert çünkü biricik kedicik ya da köpekçiklerini çoğu zaman yanlarında götüremediklerinden birilerine emanet etmek zorundalar. Bu konuda ben çok şanslıyım çünkü annem ve babam güzel kızıma şahane bakıyorlar. Onlar tatile çıktığında da ben onlarınkine bakıyorum. İyi bir paslaşma durumu var anlayacağınız aramızda. Tabii üçümüz beraber tatile çıkmadığımız sürece...
Dün arkadaşımdan bir mail aldım. Mailde aynen şöyle yazıyordu: Tatile giderken aklınız pisinizde ve kuçunuzda kalmayacak. Artık içinize sinecek bir kedi ve uslu kuçu pansiyonunuz var. Hemen merak edip sitesine girdim. Oldukça sempatik bir yere benziyor. Kediler ve köpekler kafeslere hapis değil. İstedikleri gibi evin içinde gezip dolaşabiliyorlar. Minderler üstünde keyif yapıyorlar. Üstelik bu pansiyon İstanbul'un merkezi Cihangir'de. Hemen not aldım bence sizde not alın. Bir gün lazım olabilir.
www.pisipisievi.com'da pansiyon yaşam koşullarını ve misafirlerin fotoğraflarını takip edebilir, yuva arayan pisi ve kuçuları görebilir, pisiler hakkında sağlık bilgileri ve neşeli hikayelere ulaşabilirsiniz.








Not: Fotoğraflar www.pisipisievi.com internet sitesinden alınmıştır.

1 yorum:

g.g. dedi ki...

hımmmm çok cici görünüyor, acaba hepsi aynı yerde mi ikamet ediyor?yoksa odaları ayrı mı?