26 Mart 2008 Çarşamba

SOBELENDİM

Demet beni sobeledi o ne demekse? Şimdi alfabenin her harfiyle aklıma gelen kelimeleri yazacağım. Neden? Bilmem ki adet yerini bulsun. Hakikaten bu işin kuralı ne? Sadece ilk aklına gelen kelimeleri yazmak mı?

A arı, araba, alibaba, armut, ayva
B burcu, burç, bilye, baba
C cadı, cadde, cimri, cüneyt
Ç çadır, çan, çanta, çilek
D demet, dergi, dün, dosya
E etek, emine teyze, emek, ekin
F filiz, fasulye, fındıklı, fincan
G göz, gömlek, gündem, gitar
H hayal, halı, harika, hikaye
I ışık, ılık, ıtır, ılgaz
İ iz, ilhan, ibre, inek
J janjan, jel, jet, jumbo
K kaya, kalabalık, kaka, kadın
L leyla, lale, leylak, lahmacun
M mumya, manisa, muğla, masa
N nermin, nane, naylon, nemrut
O okul, oley, otobüs, oda
Ö öküz, özlem, ölüm, öpücük
P pırasa, paris, para, pil
R rusya, rakı, roka, renk
S saksı, selvin, soğan, sade
Ş şampuan, şapka, şapanya, şile
T toğan, trabzon, türk, toka
U uzay, uydu, ufuk, un
Ü üzüm, ülke, ütü, üşümek
V vazo, valiz, vida, vileda
Y yalnız, yoğurt, yokuş, yurt
Z zeynep, zarf, zor, zencefil

Vay be neler çıktı? Bir psikolog olsa da şunu analiz etse. Ama ben hızlı düşünerek ilk aklıma gelenleri yazdım. Yoksa bu biraz düşünüp sevdiğin şeyleri yazarak mı oluyor? Demet bir taş attın kuyuya çıkar bakalım şimdi. Ben de kimi sobelesem????
sıradanbirinsaningunlugu EBRU SOBELENDİN!!!

1 yorum:

Demet dedi ki...

Evet iste cok da güzel olmus zeynom :)
analizi bosver :)