27 Mart 2008 Perşembe

DÜNYA TİYATRO GÜNÜ KUTLU OLSUN

Rosina Wachtmeister Theatre Cat

Bu benim salonumda asılı duran tablo. Aslında bir puzzle. Geçen sene çok sıkıntılı bir dönemimde bunu alıp yapmaya başlamıştım çünkü kafamı dağıtıyor, yalnızlığımı gideriyor ve beni rahatlatıyordu. Bir ay gibi bir sürede yaptım bitirdim, çerçevelettim astım. Sonra kesmedi bir tane daha yaptım. Bu arada gören arkadaşlarım çok beğendiler. Filiz ona da yapmamı istedi. Demet satın alıp kendi yapmaya başladı. Neyse bunu onların ve benim ilk görüşte sevmemizin nedeni sanırım Tiyatro ve Kedi. Üçümüzün de ortak noktası. Dünya Tiyatro Günü'nüz kutlu olsun dostlarım. Tiyatro sevdamız olmasaydı biz bugün birbirimizi tanımıyor olacaktık.

1 yorum:

Demet dedi ki...

Eveet bir araya gelis nedenimiz gibi bir sey, haklisin canim :)
Kutlu olsun ve de Yasasin Tiyatro! :)