Reklamcılık düşünülmeyeni düşünmek, yapılamayanı yapmak, söylenmeyeni söylemek...
En azından öyle olduğunda yaratıcı ve dikkat çekici oluyor. Şu işin güzelliğine bir bakın.
"50 centle hayat kurtarın"
Enfeksiyonlara ve hastalıklara karşı tüm dünyada çocukların aşılanması gerektiğini duyuran ve kapı kapı dolaşarak bağış toplamak yerine duraklara yapılan bir uygulama.
Ne kadar basit ve ne kadar akıllıca değil mi?
Düşünülmeyeni düşünmek, yapılmayanı yapmak derken Amerika'yı yeniden keşfetmekten bahsetmiyorum anlayacağız.
"Simple is the best"
Peki bunu bizim ülkemizde uygulasak ne olur sizce? Bence herkes o paraları ordan almanın derdine düşer. Sizce?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder