8 Şubat 2011 Salı

Benim Değerli Değersiz Taşlarım

Cumartesi günü Akmar'dan doğal şifalı taşlar aldık. Uzun süredir bir pembe kuvarsım olsun istiyordum. Ama pembe kuvarsın yanında bir sürü daha taşım oldu. O rengarenk taşların içinde insanın kendini dizginlemesi o kadar zor ki. Olsun da olsun hepsi benim olsun durumu. Her birinin ayrı özelliği var. Okudukça tipinden çok özelliklerine odaklanıp, ihtiyaçlarını düşünmeye başlıyor insan. Neyse sonunda elimde 4 taşla dışarı çıkmayı başarabildim. 2 tane de önceden vardı etti 6. Ama eğer enerjilerini seversem eminin çok yakında o 6 olur 16 :)

Bakalım neler neler almışım:
PEMBE KUVARS (Kalp çakrası): Aşkın ve sevginin taşı. Kişinin kendine, ailesine, çevresine duyduğu sevgiyi güçlendirir. Sakinleştirici etkisiyle kalbi rahatlatır, duygusal acıların çabuk iyileşmesini sağlar. Kişinin endişelerinden kurtulup yaşama sevinci duyması için güç verir. Çevresindeki güzelliklere karşı duyarlılığını artırarak ümitsizlik ve kötümserlik duygularını yok eder. Kişinin kendisiyle barışık olmasını sağlar. Muhteşem değil mi?
AMETİST (Taç çakrası): Bulunduğunuz ortamı negatif enerjilerden arındırarak, pozitif enerjilere dönüştürür. Kişiye pozitiflik ve huzur verir. Enerji dolu bir taş olduğu için çoğu insan üzerinde canlandırıcı bir etkisi vardır. Yaydığı enerjiyle sizi olumsuzluklardan korur. Pembe kuvars ile birlikte kullanıldığında aklı güçlendirdiği ve kalbi de koruduğu söylenir. Özellikle baş ağrılarına ve migrene iyi gelir. Pembe ve morun güzel uyumunu da düşünecek olursak pembe kuvars ve ametistli bir kolye tasarlanabilir.
JASPER (Kök çakrası): Güç ve cesaret taşıdır. Kişinin hayal dünyasını harekete geçirir ve hayallerini gerçekleştirme cesareti verir. Kişisel bağımsızlık için sizi yüreklendirir. Kendinizi sağlıklı ve güçlü hissetmenizi sağlar. Sindirim sistemini destekler. Karaciğer, dalak ve mesaneyi kuvvetlendirir. Mide ve böbrekler için faydalıdır. Erkeklerde, erkeklik özelliklerini artırır. Ben rengini sevip de aldım :)
KALSEDON (Boğaz çakrası): Duygusal gerilimi yumuşatır. Duygusal olarak kendinizi gerilim altında hissettiğiniz anlarda, size ihtiyaç duyduğunuz içsel desteği sağlar. Kendinizi içtenlikle, dürüstçe ifade edebilmeniz için cesaret verir. İletişim yeteneğini güçlendirir ve iyi konuşmayı sağlar. Nazara karşı korur. Solunum yolu rahatsızlıklarına iyi gelir. Adam dedi ki: Boğazın ağrıdığında boğazının üstünde tut. İyi gelir. Hadi bakalım göreceğiz.
OBSİDYEN (Alt karın çakrası): Kızgınlık ve öfke duygularını yok eder. Bilinçaltı blokajlarını temizler. Kendi içinize bakmaktan çekindiğinizde, içinizdeki olumsuz düşünce ve duyguları güçlendirerek fark etmenizi sağlar. Unutmak istediğiniz anlardan kurtulmanıza yardımcı olur. İçinize korkusuzca bakabildiğinizde, olumlu değişikliklere adım atabileceğiniz için herkesin ihtiyacı olan bir taştır. Karaciğerinizi temizlemeye yardımcı olur. Kan dolaşımını hızlandırır. Bu taş bana doğum günümde gümüş bir kolye olarak hediye gelmişti. Sonra bir tepetaklak oldum ama iyi de olmuş :)

2 yorum:

Hayalperest dedi ki...

pembe kuvars beni de çok rahatlatıyor, huzur veriyor.

zapere dedi ki...

Ah gülmekten öldüm. Kuzum bunlar taş, içmiyorsunuz hap gibi. Böbreği, ciğeri, mesaneyi güçlendirir masallarına inanmadınız herhalde. Aa olsa olsa göz zevkine hitap ettiği için insana moral olur, içini şenlendirir. Hani güzele bakmak sevaptır kabilinden..Aganigi naganigi :))

http://www.youtube.com/watch?v=aRMo25GzGr4