12 Ocak 2010 Salı

Hayvan Ölümleri İçin İmza

Birkaç gündür sürekli yollarda ezilmiş kedi görüyorum ve bu durum benim içimi ne kadar eziyor anlatamam. Özellikle Cumartesi günü Levent-Baltalimanı yolunda direksiyon çalışırken 2 tane ezilmiş kediyle karşılaştım, tüm keyfim kaçtı. Oysa ne güzel gidiyordum yolda, yavaş yavaş keyifli keyifli...
İç burkan bu manzaradan hemen gözlerimi kaçırsam da gördüm bir kere. Ne kötü. Bu sabah da işe giderken sokağımın başında yatıyordu bir tanesi tüm gece yağan yağmurdan şişmiş :(
Trafik çok dikkat gerektiriyor bu kesin ama bazen dikkat de yetmiyor, aniden önünüze bir kedi atlayıveriyor. Hızlıysanız yandınız çünkü ani fren ya da direksiyon hareketi sizin de canınızı tehlikeye atabilir, trafikteki diğer araçları da. Şehir içi hız limiti 50 km/h. yeni sınava girmiş bir insan olarak şaşırdım da kaldım kimse uymuyor ki buna. Peki ya otoyoldaysanız, hız yapmak hakkınız çünkü otoyolda önünüze bir canlının atlama ihtimali yok değil mi? Türkiye'deyseniz var. İnsan da çıkabilir karşınıza, kedi de -köpek de. Bu nedenle sizden bir rica. Hepiniz bu adresi ziyaret edin ve bir imza atın. OTOYOLDAKI.HAYVAN.OLUMLERINE.COZUM

Hayat çok ilginç ben tam da yolda karşıma çıkan bu hazin manzaralarla hüzünlenirken facebook'dan bu mesaj geldi bana.

OTOLYOLDAKİ HAYVAN ÖLÜMLERİ İÇİN ÇÖZÜM...
HEDEF 1 MİLYON İMZA!!!

1 MİLYON DUYARLI İNSAN İSTİYORUZ! LÜTFEN SAYFAYI ÖNERİN, PAYLAŞIN! 
Her gün otoyol kenarında ezilerek feci şekilde can vermiş onlarca hayvan görüyoruz. Bu durum hem yüzlerce hayvanın telef olmasına hemde bazen sürücülerin hayatlarına mal olmaktadır. Amacımız otobanların kenarlarına araçlar için yapılan bariyerler gibi dostlarımızın geçemeyeceği tel örgü çekilmesini sağlamak.

Hiç yorum yok: