10 Kasım 2009 Salı

Reklam Yapıyorum

Mesai demek, her akşam saat 19.00 civarı ne yiyeceğiz demek. Hep aynı yerler, hep aynı lezzetler sıkıyor insanı ister istemez. Mesainin de sıkıcı olduğunu düşünecek olursak, yemek önemli!

4 yıldır Ortaköy civarını hatmettim işte size Ortaköy civarında yemek yenecek bir kaç iyi yer:
BİZCEKURU: Dereboyu Caddesinde. Kuru fasulyesi olağanüstü güzel. www.bizcekuru.com
SOYDAN KÖFTE: Dereboyu Caddesine paralel. Turşusu ve pideli köftesi harika. İşkembe çorbası da güzelmiş, ben içenlerin yalancısıyım. www.soydantursu.com.tr
KIRÇİÇEĞİ: Muallim Naci Caddesinde. Çorbaları şahane. Pideleri enfes. Çıtır kıymalı pidesi favorim. www.kircicegi.com.tr
MANTI EVİ: Sahilde. Çiğ böreği ve mantısı çok güzel. Paçanga böreğinin de hakkını yemeyeyim.
NEŞE: Sahilde. Menemeni çok meşhur. Pilavüstü kurusu İstanbul'un en iyilerinden. Tavuk suyuna çorbası harikaymış, ben içenlerin yalancısıyım çünkü onu da içmiyorum :)

Hiç yorum yok: