24 Kasım 2009 Salı

3 Film Birden

3 film birden kuşağımızda bu hafta birbirinden güzel
3 aşk filmi var :)
Üçünün de tarzı birbirinden tamamen farklı
üçü de izlenmeye değer...
İlk filmimiz 1995 yapımı müthiş etkileyici bir aşk filmi. Baş rolünü Meryl Streep ve Clint Eastwood'un paylaştığı bu film uzun yıllardır izlemediğim kadar etkileyici bir aşk filmi. Sonunda ağlamaktan içim çıktı. Meryl Streep'in oyunculuğuna bir kez daha hayran kaldım. Ruhum okşandı. Israrla tavsiye ederim. IMDB notu: 7.2 Benim notumsa: 8.0
Bir blogger arkadaş izlememi önermişti. Ben de aynen sizin izlemenizi öneriyorum.
Ama mendilleri hazırlamayı unutmayın!İkinci filmimiz henüz vizyona girmeyen Almodovar'ın son filmi. Baş rolünde yine Penelope Cruz var ve Almodovar sevenler için izlenmesi gereken bir film. Aslında tipik bir Almodovar filmi desem daha doğru olur. Burada konu edilen aşk da oldukça ilginç. Sonu benim için biraz yavan, biraz havada kaldı ama olsun. IMDB notu: 7.2 Benim notumsa: 6.5Son filmimiz her ne kadar başında "bu bir aşk filmi değildir" dese de aşkı anlatan süper bir film. Yönetmenin kurgusuna bayıldım. Filmin sonuna bayıldım. Enerjik, neşeli, zekice bir film. IMDB notu: 8.2 Benim notum da aynısından olsun :) Bu filmi de bir blog da okuyup satın almıştım. Bloglar bu konuda çok işe yarıyor. Son zamanlar da saçma sapan Amerikan filmleri izlemekten sıkılan ben bu 3 filmle pek bir mutlu oldum.

Siz de en sevdiğiniz ya da son zamanlar da severek izlediğiniz filmleri yorum kısmına yazarsanız onları da seyretmekten mutlu olurum. Teşekkürler...

2 yorum:

Buket dedi ki...

ilk önce nedense bu iki romantik film geldi aklima:
1: The Notebook (rachel mc adams)
2: Hunting and Gathering (audrey tautou)
tavsiye ederim , cünkü birinci filmi belki de izlemissinizdir, harika bir film, sevgiliyle de kiz arkadaslarla da izlenebilir. ikincisini de uzun zaman oldu izleyeli, sevimli bir filmdi..kiz arkadaslarla izlenebilir.

zeynep dedi ki...

İkisini de izlemedim. Bayramda izlerimm tavsiyenize çok teşekkürler...