11 Haziran 2008 Çarşamba

KUMAR-İÇKİ-GECE HAYATI :)

Son zamanlarda pek sesim soluğum çıkmıyor. Napıyorum, ne ediyorum diye merak edenlere kısa bir özet geçeyim. Aşkta değil kumarda kazanıyorum :) Şaka bir yana son zamanlarda iş yerindeki arkadaşlarla iş çıkışı kağıt oynamaya sardık. Pis 7'li ile başlayan maceramız, pokerle devam etti. Aralarda sessiz sinema ve playstation da oynuyoruz ama bunların içinde en çok poker sardı bizi. O kadar çok sardı ki bir araya gelemesek de facebook üzerinden oynuyoruz. Çok zevkli tavsiye ederim. Onun dışında geceleri dışarı çıkıyoruz. Yıllardır ayrı kaldığım gece hayatına hızlı bir dönüş yaptım. İşten eve gidip, yemek yiyip, dizi izlediğim dönemlerden sonra iyi geldi valla. Dışarda ne güzel bir hayat var. İstanbul'da haftanın 7 günü sabahlara kadar hareket bitmiyor. Eğlenmeyi ne çok seven bir toplumuz. Avrupa'da belli bir saatten sonra herkes evine çekilir. Eeee ne de olsa erken yatıp erken kalkıyorlar. Ben ise 10'da iş başı yapıyorum :) Tabii onlar en geç saat 17.00'de paydos ederlerken ben en iyi ihtimalle 19.00'da çıkıyorum. Neyse konumuza geri dönecek olursak kendimi sokaklara attım bu dönem. Yiyelim içelim politikası izliyorum :) Özellikle hafta sonları o bar senin bu bar benim gezip dans edip şarkı söyledikten sonra eve dönmeden önce midye dolma faslımız var. Güzel şehrimin bir güzelliği daha. "Aç abi aç" diyerek 60-70 midyeyi mideye indiriyoruz. O saatte o limon sıkılmış midyeler lokum gibi geliyor valla. Sonra sabah ezanına müteakip yatak yolu gözüküyor. Ertesi sabah yorgunluk oluyor ama değer...

5 yorum:

varol döken dedi ki...

ben tek başıma yiyorum 60-70 midye, siz kaç kişi yiyorsunuz onu:)

olamadık 30 yıllık hayatımızda biz de bir gece kuşu, taksim'in göbeğinde oturuyorum, haftada 1 çıkıyorum çıkmıyorum... zaten artık istesem de çıkamıyorum, bu yiyelim içelim politikası beni dubaya çevirdi yine:)

ben yapamıyorum ama enerjisini böyle koruyabilenleri takdir ediyorum, midyeler ve kapılar açılsın bakalım:)

nirva dedi ki...

gece hayatı, içki, poker hepsi harika son sürat devam edin :))))))ama arkadaşlar sakın midye yemeyin!!!!!!!!!! çok zararlı, marmara denizinin ne kadar pis olduğu malumunuz:(((( ve midye bütün o pislikleri içeriyor, midyedeki ağır metaller bi defa vücdunuza girdi mi asla yok olmuyo o yüzden lütfen midye yemeyiiiiiiiin

zeynep dedi ki...

Varol adam başı 60-70 midye yersen tabii insan içine çıkıcak halin kalmaz :) Biz 4-5 kişi o kadar midye yiyoruz.

Nirvacığım da sağolsun midye keyfimize limon sıktı iyi valla güzel olan her şey zararlı bu dünyada.

varol döken dedi ki...

midyenin zararları mevsimine göre değişiyor... mevsiminde toplanmış midye zararlı diyemeyiz çünkü özsuyu ile içindeki zehri atıyor ama haziran eylül ayları arasında bu işlemi yapamıyor...

ben de zaten 4-5 kişilik oldum zeynepçiğim, artık sepet sarkıtıyorum camdan, abi direkt tepsiyi boşaltıyor bir sepet midye yiyorum:)

nayah'a da gidiyor musunuz siz bakayım ya da nerelere gidiyorsunuz bi ara bir baskın yapayım...

EC dedi ki...

İşte Şen Dul diye buna derim ben, helal olsun Zeynepciğim... :)