28 Şubat 2008 Perşembe

PACK SHOT


Geçen Flormar çekimlerinde sete aniden dalan basın mensupları görüntü almaya başladılar. Aniden lafı aslında benim için geçerli çünkü PR ajansımız ayarlamış bunu. Herkesin de basının geleceğinden haberi varmış. Neyse onlar görüntü alırken muhabir Metin ve Hande'nin dışında, ajanstan birileriyle de röportaj yapmak istediğini belirtti. Ve ben kendimi birden kamera karşısında buldum. O kadar hazırlıksızdım ki. Bilseydim ona göre giyinir, ona göre makyaj yapardım. İnsan hayatında kaç kere televizyona çıkar :)
Ama takır takır konuşmaya başladım. Hiç heyecan yapmadan gayet rahat cevapladım soruları. Hatta arkadaşlarım, Zeynep sen kameralara alışıksın galiba bile dediler. Bu arada çekim Pazar günleri öğlen yayınlanan Pack Shot programı içindi. İzlemeyenler için söylüyorum. Çok keyifli bir program tavsiye ederim. Yurt dışından çok güzel reklam örnekleri veriyorlar. Bizim eski reklamları gösteriyorlar ki pek bir komik. Arada da reklamların kamera arkasından örnekler verip, reklamın yaratıcılarıyla görüşüyorlar. Neyse uzun lafın kısası ben bu programa çıkacağımı eşe dosta duyurdum ama gel gör ki üstünden kaç hafta geçmesine rağmen beni göstermediler :( Şaka bir yana bu hafta programdan bizi arardılar ve gelip tekrar çekim yapmak istediklerini söylediler. Çünkü gelen Show TV muhabiri programın formatına uygun sorular sormamış. Özellikle Hande ve Metin'e magazinel, içeriği dolu olmayan sorular yöneltmiş. Haydaaaa... O zaman o muhabirin ne işi var o programda dedik. Meğerse o gün gelen gerçekten magazin muhabiriymiş çünkü programın sunucusu Güneş'in o gün işi varmış. İş yine başa düştü biz yine ropörtaj verdik hem de bu sefer haberli olarak. Ama ben bu sefer eeeee ııııı eee ıııııı demekten doğru düzgün konuşamadım. İzleyin de görün. Bu Pazar Show'da! Bu sefer kesin :)

1 yorum:

Demet dedi ki...

ne demi$ti andy warhol? :)hihihi! :)
banda alin zeyno ya ben de izlemek istiyorum, ya da youtube'a koyun, daha iyi.