31 Aralık 2007 Pazartesi

2007 şükürler olsun ki BİTTİ!

2007 hiç iyi geçmedi. Belki de yaşadığım en kötü seneydi. Tabii Allah daha kötülerini göstermesin. Ama hatırlamak istemediğim bir sene olarak tarihe geçecek. Şu an tek dileğim 2008'in hepimize sağlık ve mutluluk getirmesi. Her şey unutulur gider. En büyük acılar bile zamanla hafifler. Ama 2007'den unutmak istemediğim bir şey var: İnsanın yanında ailesi, gerçek dostları ve sevdiği insan olunca herşeye katlanmak çok daha kolay. Canım annem ve babama, biricik dostalarım Filiz, Demet, Selvin ve Ebru'ya ve tabii ki sevgilim Arda'ya gözyaşlarımı sildikleri, bana her zaman destek ve moral verdikleri için çok çok teşekkür ederim. İyi varsınız SİZİ ÇOK SEVİYORUM

3 yorum:

Demet dedi ki...

Hep demistim sana her sey daha guzel olacak diye.
Bence 2007'ye 'hic de iyi gecmedi' diyerek haksizlik etme. Bak hayatin boyunca
seninle surunebilecek bir mutsuzluk durumunu guclu ve cesaretli davranarak elinin tersiyle ittin ve yeni hayatina hosgeldin dedin. Ne guzel ki sana destek olan insanlar oldu, beni de andigin icin ayrica tesekkur ederim :) bir de guzel ask ekledin ustune, daha ne olsun zeynep?! geriye baktiginda hep 'iyi' olan detaylari hatirla, digerlerini unut gitsin arkadasim, benim sana yeni yil icin dilegim bu. Ve de saglikli huzurlu gunler :)
opuyorum cok

Demet dedi ki...

zeyno 2008'de daha cok yazi bekliyorum senden, blogunu ihmal etme :)

EA dedi ki...

Zeynep'ciğim seni çok seviyorum, birbirimize zaman ayıralım, özlüyorum. Ancak yazabildiğim için kendime kızıyorum ve de sigara konusunda seni sonuna kadar destekliyorum. :)))