26 Eylül 2007 Çarşamba

ACİL DİYET YAPMAM LAZIM!!!

Bugün giyinirken aynada baktım kendime
BU NE YA BU BEN MİYİM?
Bu hafif göbekli etine buduna dolgun kadın BEN MİYİM?
Annem kemiklerin sayılıyor derdi.
Şimdi tombul kızım diye seviyor.
NOLUYOR BANA??? Ne zaman bu kadar semirdim???
İşte yediğim fast foodlar yaramış belli. Meyvelerini topluyorum.
Tartıya çıktım tam 57 kiloyum.
Valla 29 yıllık tarihimde böyle bir sayı yok.
Derhal silkelenmeli ve kendime gelmeliyim. Hedefim 52.
Buradan duyuruyorum ya o 5 kilo gidecek ya da gidecek.
36 bedenden 38'e geçmeye, dolaptaki kıyafetlerimi atmaya hiç niyetim yok!!!
SMALL'u seviyorum MEDIUM'a hayır.
Çünkü biliyorum ki bu durumu kabullenirsem.
38 beden 40 olur. MEDIUM, LARGE olur. Aman diyeyim.
Acil önlemler almalıyım. Demet'e duyurulur.
Hemen bana bir yol göstersin yoksa kendimi ilk diyetisyenin kapısından içeri atacağım.
Bu gece sıkı yönetime başladım.
Akşamki menümde 1 ARMUT, 1 ELMA, 1 MUZ, 1 MANDALİNA vardı.
Sabah da Nesfitle başlarım güne, ne eğlenceli :)

3 yorum:

Demet dedi ki...

Vallahi, Arda'nin dogum günü fotolariniza bakarken ilk düsündügüm bu olmustu, 'zeynep ne güzel toparlamis biraz, kilo almis güzellesmis demistim. Bence fastfood'lar degil a$k yaramis benim arkada$ima :)

Bence dert edilecek bir durumun yok zeynep'cigim cunku senin sagliksiz bir görüntün vardi bi zamanlar. Cok ama cok zayiftin. Bence 5 degil kendini iyi hissetmek icin 1 kilo ver. Ve bu kilodan daha fazla almamak icin yediklerine ve yediklerini hangi saatlerde yedigine dikkat et. yapman gereken tek sey bu.

aslinda $imdi spor diyecegim cok oldun diyeceksin ama :) ypor yapsan hicbirine gerek yok :)

not: sabah kahvaltisi icin gevrekler iyi fikir olabilir ama meyveyle ögün gecmez bu tuzaga sakin düsme zeyno. ;-)

Tekir dedi ki...

Zeyno,
Temete katılıyorum, şu an gayet iyisin, fazla bir kilonda yok... Eskiden çok zayıftın, kurumuştun... Şimdi normalsin, endişe etme...

Ya ben ne yapayım?

:)

**Ard & Cey** dedi ki...

Katılıyorum arkadaşlar:)bencede şuan mükemmel ben beyeniyorum:)kızkurusu bir sevgili istemem zaten:))