27 Ağustos 2007 Pazartesi

RATATOUILLE




Hafta sonu sevimli fare Ramy'nin maceralarını seyretmek için Ratatouille filmine gittik. Kaç zamandır bu filmi bekliyordum. Türkiye'ye biraz geç geldi. Herhalde yazın kimse sinemaya gitmez diye düşündüler. Neyse filme bayıldım. Beklediğim kadar varmış. Pixar bu işi çok iyi yapıyor. Kayıp Balık Nemo ve Sevimli Canavarlar benim favorilerim. Nasıl bu kadar güzel çiziyorlar aklım almıyor. Animasyon işini bitirmiş bunlar. Şimdiki çocuklar çok şanslı. Bizim zamanımızda nerde böyle filmler. Sinemada çocuklar için pek bir şey olmazdı. O yıllara ait hatırladığım tek bir film var: E.T. O zamanlar daha ilkokula bile gitmiyordum. Babam Osmanbey'deki Site Sineması'na götürmüştü beni. O kadar çok sevmiştim ki. Sonra birkaç kez daha götürmek zorunda kaldı. Başka da hatırladığım film yok. TRT'de oynayan çizgi filmler dışında. Ayıla bayıla seyrettiğim tüm animasyonları 20 yaşından sonra seyrettim. Buz Devri bunlar arasındaki favorim. Üstüne tanımam. Ama Ratatouille de kaçırılmayacak bir film. En kısa zamanda DVD'sini de alıp arşivime koyacağım. Ayrıca oyuncağını gören olursa bana haber versin. Almak istiyorum.


Hiç yorum yok: