20 Ağustos 2007 Pazartesi

ANTALYA YAZ AYLARINDA ÇEKİLMEZ

Geçen yaz Antalya Side'de tatil yaptıktan sonra bir daha Temmuz ve Ağustos aylarında buralara gitmemeye yemin etmiştim. Ama hafta sonu iş için yolum yine Antalya'ya düştü. Bu sefer rota Belek'teki Maritim Pine Beach Resort'tu. Hava Antalya standartlarına göre çok sıcak olmadığı halde, o kadar çok nem vardı ki. Hava değil buhar soluyorduk. Neyse tipik bir Yengeç burcu olarak iki arada bir derede, onca koşuşturma içinde kendimi denize attım. Aman Tanrım o da ne, girdiğim deniz miydi yoksa manikür suyu mu? Nasıl sıcak, nasıl keyifsiz, bu kadar olur. Rengi mavi değil yeşil, sözüm ona mavi bayraklı ama bence yeşil bayrak ona daha çok yakışır :) Bir de bulanık ki dibini görmek bir yana kendini göremiyorsun içinde. Neyse kısa bir yüzüşten sonra kendimi havuza attım. En azından onun rengi mavi. Aman aman bu da ne. Getir içinde çay demle. O kadar ısınmış ki jakuzi kıvamına gelmiş. Serinlemek bir yana benim gibi akşam saatlerinde girenler için ısınma vesilesi. Kıssadan hisse sakın bu aylarda Antalya'ya gitmeyin. Ege'nin gözünü seveyim.

Hiç yorum yok: