28 Mayıs 2007 Pazartesi

KEDİ-KADIN KÖPEK-ERKEK


Bu sabah Cemile'den hoş bir mail gelmiş. Tam da anlattığım konuya uygun. Paylaşmak istedim.

Buyrun bakalım. Sizce de doğru mu?


KEDİ NEDİR?

1. Kedi, canı ne isterse yapar.

2. Kedi, sizin sözünüzü pek dinlemez.

3. Kedinin ne yapacağı önceden kestirilemez.

4. Sizin yalnız olmak istediğiniz anlarda, kedi oynamak ister.

5. Sizin oynamak istediğiniz anlarda, kedi yalnız olmak ister.

6. Kedi, her miyavladığında ilgilenmenizi ister.

7. Kedinin ruh hali çok değişkendir.

SONUÇ: Kediler yumuşacık tüylerin altına saklanmış kadınlardır...


KÖPEK NEDİR?

1. Köpek, evde gözüne bir yer kestirir, oradan onu kaldırmazsınız.

2. Köpek, içeriki odada bir cips paketi açsanız sesi duyar, ama aynı odada siz ona bir şey söylediğinizde duymaz.

3. Köpek, aynı anda hem aptal, hem sevimli görünebilir.

4. Köpek, siz mutsuzsanız ulumaya başlar.

5. Siz oynamak istediğinizde köpek de oynamak ister.

6. Siz yalnız kalmak istediğinizde köpek yine de oynamak ister.

7. Köpek, eşyalarını her tarafa bırakır.

8. Köpek, ağzıyla iğrenç şeyler yaptıktan sonra sizi öpmeye çalışır.

9. Köpek, sizinle tanışır tanışmaz hemen ilgi bekler.

SONUÇ: Köpekler yumuşacık tüylerin altına saklanmış erkeklerdir...


KEDİ - KÖPEK FARKI

Bir köpeğin düşünce tarzı: Birlikte yaşadığım bu insanlar beni besliyor, seviyor, sıcak tutuyor ve bana çok iyi bakıyor... Bunlar Tanrı mı ne?


Bir kedinin düşünce tarzı: Birlikte yaşadığım bu insanlar beni besliyor, seviyor, sıcak tutuyor ve bana çok iyi bakıyor... Ben Tanrı mıyım ne?

Hiç yorum yok: